lørdag 9. april 2011

Besøk

Siden torsdag har jeg hatt ei lita tulle på besøk, snart 2 år Smilefjes Hun er super snill. Mini og hun går veldig godt overens og har (bank i bordet) ikke kranglet. Hun skal være her til i morgen. Av og til kan det være godt å ha 2 små i hus. Jeg har hvertfall kost meg masse med de to snuppene. Eldsten er hos pappaen sin i helga og skal i barnedåp i morra.

Det har vært et helt fantastisk fint vær ute i dag. Vi har vært på lang tur, mini på sykkel og besøket i vogna. Vi var på basar,kjøpte pølser, kaffe, brus og lodd. Og sånn ca 50 kr i fiskedam Smilefjes som blunker Vi har lekt på skolen og ryddet hagen. Så fikk vi lurt mamma og søster ned til oss for å lage middag, herlig dag! Smilefjes 

Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal male gangen… På torsdag får jeg viktig besøk her… Jeg kan fortelle om det hvis ting går rette veienSmilefjes

Ingen kommentarer: