tirsdag 12. april 2011

Har jo ikke blogga i dag

Lang dag på jobb i dag, skulle egentlig i gruppa i dag men så var det “krise” på jobb. Så da blir det jobb i morgen også. 2 voksne og 9 barn under 4 år på jobb i dag. Skal si det gikk unna.. Sånn blir dagen i morgen også. Godt vi har rutiner og snille barnSmilefjes 

One tree hill var spennende i dag, fikk et anfall av pusteproblemer når jeg trodde Brooke døde. Lever meg altfor mye inn i serier jeg følger Smilefjes som rekker tungeOg nå er det jo snart Frustrerte fruer Smilefjes

Men over til en film jeg så i helga, lenge siden jeg har skrevet om filmer jeg ser. (ser sjeldent film, kjedelig når en er alene.)

PAY IT FORWARD

MV5BNjI3ODI5NDEwMl5BMl5BanBnXkFtZTYwNDYyMjU3__V1__SY317_CR0,0,214,317_ En 7. klasse får en utfordring av dimensjoner. Samfunnsfagslæreren Eugene (Kevin Spacey) ber elevene om å forandre verden! De fleste foreslår løsninger som ikke akkurat flytter fjell, men Trevor (Haley Joel Osment) har en plan som er forbløffende original og samtidig enkel. Han vil at folk skal utføre en god gjerning for personer som har det vanskelig. Betingelsen er at personen som får hjelp, må hjelpe tre andre personer.( kilde: filmweb.no)

Ingen kommentarer: