fredag 27. mai 2011

Besøkshjem

Nå har jeg blitt godkjent besøkshjem Smilefjes Jeg skal ha en gutt på ca 3 år her hver 3dje helg. Jeg kjenner han og moren fra før så det blir en grei innkjøring.

Jeg tenker at med tiden.. årene.. så har jeg lyst å vie mer tid til det å hjelpe barn og dyr. De er en utsatt gruppe i samfunnet som ikke mange tar hensyn til , føler jeg..

Skulle gjerne hatt et svært hus imagesh som hadde masse plass til store og små Smilefjes Kanskje en gang i fremtiden så kan jeg få muligheten til å gjøre noe slik..

imageslekehus Med et slik dukkehus i hagen burde det bli bra. Og leke hytter i trærne Smilefjes

imageskjøkken Et slikt kjøkken kunne man hatt mange fine stunder på. Med et svært langbord og levende lysSmilefjes

Kanskje et soverom som dette :

soverom

r

Eller et slik hus som dette : villa

Da hadde både barn og dyr hatt et flott hjem hvor de virkelig kunne utfolde seg og samtidig føle seg trygg !!!

En hest i hagen hadde da ikke gjort noe Smilefjes som blunker

Ingen kommentarer: