lørdag 20. november 2010

BarneTV tid = 30min alenetid

Sånn er det:) Når barnetv kommer på da sitter snuppa helt rolig å følger med. Så da bruker mor tia på dataen;)

I dag har det kommet endel snø så venninna mi og jeg tok med oss de minste ut på tur. Turen gikk til en ny butikk som har åpnet her som  heter MILL BRICK HOUSE

Bare se det flotte inngangspartiet. Det er helt nydelig inne. Tok ingen bilder for jeg visste ikke om det var lov.
Men anbefaler dere til å gå inn på facebook siden deres å se, den heter Mill Brick House. du kan se bildene selv om du ikke er lagt til som venn på gruppa.
Det er så mye flotte møbler der inne og det er møbler som ikke alle har. Og det liker vi:)

Har lagt inn lottokupongen :D

1 kommentar:

min shabby chic verden sa...

Virkelig lekkert. Tusen takk for tipset,eller kanskje det var litt dumt? Har stor kjærlighet for interiørbutikker.Litt besatt vil noen mene,ihvertfall mener lommeboken min det og min mann.hehehe. Men sånn er det å være en interiør glad sjel.Jeg får aldri nok.Ha en fin søndag vidre med de du er glad i. Klem fra Hedda