lørdag 20. november 2010

God morgen :)

Deilig med lørdag igjen.

Nå sitter jeg her med mine to jenter, og ei vi har på lån:) Ser på barnetv og koser oss med frokosten.
Ute snør det og inne fyrer vi i peisen. Det er så koselig med sånne dager.

Senere i dag får eldsten besøk fra 2 jenter i klassen, bestevenninnene. De skal overnatte til i morgen.
Er så deilig med sånne helger hvor vi bare kan være hjemme å slappe av, ingen stress. Bare kose oss og ha besøk. Skikkelig jente hus her i helga:)  hehe, tilogmed de to kattene våre er jenter;)

Mange som spør om ikke jeg syntes det er tungt å være alene med to jenter. Men det syntes jeg ikke. Jeg nyter tilværelsen som alenemor. Jeg får gjort mer og har mer tid til barna mine. Jentene mine går forran alt!

Jeg strever med litt diverse ting psykisk, sosial angst , døds angst, angst  for det meste egentlig tror jeg..:-/ Sliter også med depresjoner , men vet egentlig ikke helt hvorfor jeg er sånn.
Men fungerer egentlig ganske normalt, men jeg jobber ikke da.. Det strever jeg med å få til nå. Så  nå skal jeg gå i gruppe terapi for å få hjelp:) Det blir nok bra. Tenkte egentlig ikke si så mye om det her, men det er noe som er en del av min hverdag. Og som jeg sikkert kommer til å skrive om.

Det er også derfor jeg trives med å være alene. Da kan jeg ha mine dårlige perioder i fred. Dette er aldri noe som går utover jentene mine. For de går jeg gjennom ild og vann uansett å angst jeg har!  Men er det noe som gjelder meg selv, som feks ringe legen, da må jeg få noen til å hjelpe meg, hehe. Alle dager er ikke like, noen dager er jeg super tøff og får til alt.

Da har jeg vært ganske ærlig tidlig om morran:)

Håper alle får en flott dag!!

(fant denne på en annen blogg. husker ikke hvilken, men passet her;))

1 kommentar:

min shabby chic verden sa...

Så koselig morgen,deilig med late helger!
Synes det er flott at du er ærlig,jeg. Lag deg en deilig lørdag videre med dine kjære og en på lån. Klem fra Hedda