fredag 19. november 2010

Jippi jeg vant:)

Har lenge hatt lyst til å vinne ukens bursdagsbarn på lokal radioen, måtte jo bare ha bursdag først;)
så hele uka har jeg / vennene mine "terrorisert" radioen med meldinger om at jeg fortjener å vinne:))

Og det gjorde jeg, takket være meldingen som kom fra min far. Tusen takk pappa`n min ♥

De syntes det var gøy da at jeg hadde så mange gode venner rundt meg. Og ja jeg er super heldig, jeg har de beste vennene som fins ♥

Det jeg vant var bløtkake og 3 gavekort på intersport,mestergull og kaktus-blomsterbutikk.
super gøy:)

Kaken sparer jeg til jul når pappa kommer på besøk så får vi ta en forsinket bursdagsfeiring da:)
Kaktus gavekortet har mamma`n min fått som takk for all hjelpen jeg får av henne til tider.
De andre kortene vet jeg ikke helt enda, tenker jeg går på intersport når eldsten skal ha seg ny skibukse snart, kommer godt med da med et gavekort:)

Mestergull vet jeg ikke, har aldri vært noe smykke/ring/øredobb jente.. Så får se. Blir vel kanskje noe på jentene mine..Eller min bestevenninne som snart blir 30 ;)

Ingen kommentarer: