mandag 22. november 2010

WEE gjort noe i dag jeg håper jeg klarer

Har meldt meg inn på Elexia treningssenter. Håper virkelig jeg klarer det denne ganga og ikke blir "støtte" medlem igjen;P

Har mine 12 kg etter fødsel for ..... 3 år siden ..... som jeg trenger å få bort NÅ!! :))
Etter 1 jenta mi så var jeg nede i det jeg ville etter 1 år, men da røykte jeg og hadde ikke bil. Så da gikk jeg over alt. Og vekta var stabil.

Nå har jeg bestemt meg jeg skal ned før sommeren. Og denne ganga har jeg ei trofast venninne som er like bestemt som meg på å klare det. Og sammen er vi sterke!! :)

1 kommentar:

Min shabby chic verden sa...

Det klarer du nok=) Man må bare få det inn i hverdagen.Kan gå litt trått i starten ,men akk for godt det er etterpå. Bra du har fått med deg en venninne=)Lag deg en fantastisk kveld videre. Klem Hedda