tirsdag 30. november 2010

Dagene går i ett...

Skulle gjerne hatt noen ekstra timer søvn.. Men da går det utover de timene man må gjøre noe:)

På jobben i går gikk et kjempe fint. Fikk snakket med NAV i dag også og de sa at selv om jeg går i gruppeterapi og mottar AAP penger så kunne jeg faktisk jobbe 60% utenom, noe som tilsvarer 3 dager i uka...
Det er greit å vite. Så hvis jeg føler at jeg klarer det og de trenger meg litt mer så kan jeg gjøre det uten å miste de faste pengene mine.

Har vært på trening igjen i dag. Vi er kjempe flinke. *stolt* Det er lov å rose seg selv litt sånn for å få opp motivasjonen :))

Har også vært en tur på bruktbutikken i dag, og det er alltid gøy. Fant noe tøy og litt små dill. Som vanlig. Hehe :)

Ha en flott kveld :)

1 kommentar:

Min shabby chic verden sa...

Døgnet skulle nok hatt mer enn 24 timer. Håper du har en god 1 Desember=) Klem Hedda