onsdag 17. november 2010

Enda en ny blogg..

Blir man lei av å lese om andres liv?

Jeg leser en del blogger, og må innrømme at jeg er en "kikker".. Jeg liker å "ta del" i andres liv å se hvordan andre har det i hverdagen og hvordan de takler ting på forskjellige måter.
Det blir på en måte min flukt fra hverdagen. Når barna har lagt seg og det er stille og rolig, da setter jeg meg ned å blar gjennom bloggene.

Ikke bare for å lese om hverdagen, men noen av de jeg leser har masse fantastiske tips,råd og ideer til allverdens ting. Ting jeg faktisk ikke trodde man kunne få til hjemme.
Jeg er ikke kreativ og syntes det er kjempe vanskelig å finne på noe, men en kikk innom en blogg eller 5 så vet jeg hva jeg skal :)

Etter å ha blitt kjent med bloggverden har hjemmet mitt blitt så mye finere og nå handler jeg ikke lenger på inpuls, "bare fordi det er billig" jeg tenker gjennom om det vil passe hos meg. OG naturligvis.. har jeg brukt for det ;) hehe.

Jeg vet ikke hva jeg vil skrive om her... Eller om jeg har noe å skrive i det hele tatt.
Kanskje blir det bare svada og vas. :)  Vi får se.. inntil videre blir det hvertfall en anonym blogg..

Ingen kommentarer: