torsdag 3. mars 2011

Åttende dag, utfordring 8

Dag 8 - En tid når du var tilfreds med livet ditt

Jeg har mange små perioder i livet mitt jeg er tilfreds med..Det er ikke mye jeg har gjort som jeg angrer på.. Gjort er gjort, og man må stå for de valgen man gjorde, selv om de til tider burde vært ugjort.

Jeg må egentlig si at jeg begynner å bli tilfreds med livet mitt nå.. Ting begynner å falle på plass, håper jeg Smilefjes

Når jeg var 20 gledet jeg meg til å bli 30, trodde jeg ville ha alt på stell da, ingen bekymringer, eie mitt eget hus og ha jobb. Men det er ikke alltid så enkelt. Ting skjer på veien og det er alt for mange veikryss..

317624-10-1293743579475      

Nå er jeg snart 30.. 2 år igjen. Jeg leier et svært hus med stor fin hage og jeg jobber 1 dag i uka. OG jeg har to nydelige barn!!

Jeg syntes ikke livet er så allerverstSmilefjes

Ingen kommentarer: