lørdag 19. mars 2011

Hvem lurte Roger Rabbit?

roger_rabbit                               imagesll

Hvem lurte Roger Rabbit? (originaltittel: Who framed Roger Rabbit) er en kombinert tegnefilm og realfilm fra 1988. Filmen, som er basert på romanen Who Censored Roger Rabbit?, er et resultat av et uhyre sjeldent samarbeide mellom Disney, Warner Brothers, MGM, Paramount og Walter Lanz. Filmen vant 4 Oscar, blant andet fordi man her for første gang noensinne kunne se Mikke Mus, Snurre Sprett, Daffy Duck, Betty Boop og Hakke Hakkespett i samme bilde.(kilde: wikipedia)

Nå har eldsten og jeg akkurat sett denne. Jeg tror ikke jeg har sett den siden jeg var 12 kanskje. Dette var en film pappa og bror likte å se på men jeg syntes aldri den var spesielt gøy.. Jeg bestilte den i posten for noen dager siden, bare sånn for å se den i voksen alder å bedømme på nytt.. Samme syn.. Den er ikke morsom egentlig.. Eldsten syntes den var litt teit.. Jaja. Nå har vi hvertfall sett denSmilefjes

 

imagesfe

Ingen kommentarer: