tirsdag 15. mars 2011

Attende & nittende dag, utfordring 18&19

 

Dag 18 - Hva tror du på?
Dag 19 - Fortell om familien din

Jeg tar begge dagene under ett da jeg ikke viste hva jeg skulle skrive på dag 18.. Men jeg tenker at disse passer sammen..

Jeg tror på familien min! Min lille familie i huset vårt, oss tre jentene. Vi skal klare oss bra og komme langt! 

Rødt hjerte

Familien min består av mange. Jeg kan ramse opp de jeg har og fortelle om hver og en., Men jeg tenker spårsmålet dreier seg litt om de som man bor i samme hus med.

Det er jo bare jentene mine og jeg. Mini er snart 4 og eldsten er snart 11. Vi har to katter og et hamsterSmilefjes Det er vår familieRødt hjerte

1 kommentar:

Anonym sa...

hei! dette fikk meg til å tenke på den historien om syltetøyglasset,golfballene,småsteinene,sanden og to kopper kaffe! det viktigste først,så resten! klem fra alta:)