torsdag 3. mars 2011

Sammen

Sammen er ei bok skrevet av  Josie Lloyd og Emelyn Rees.

Den handler om to personer, Jack og Amy. Du får i begynnelsen lese om hver sin historie. Bak på boka står denne teksten nederst:

Vil du vite hva som skjer når de to møter hverandre? Vil du vite hvordan man regner ut promiskuitetskvotienter og når man kan regne seg som offisielle kjærester? Amy og Jack har vært gjennom det alt sammen. Han kan ikke lese tankene hennes. Hun kan ikke lese tankene hans. Men du kan lese begges..


Inni boka er det et avsnitt jeg likte:

Jeg ønsker meg bare at tingene hadde vært enkle. Livet var så enkelt da jeg befant meg i en Gobi-ørken av enslighet. Ingen raserianfall og misforståelser sto i kø. Javel, så kjedet jeg meg fra tid til annen,men jeg visste i det minste hvor jeg sto. Det var bare jeg og meg-og vi forsto hverandre utmerket. Nå befinner jeg meg i et konstant virvar av følelser og prøver hele tiden å rettferdigjøre meg selv.


Det er derfor jeg liker å være singelSmilefjes

Her kan du lese forfatternes kjærlighetshistorie om hvordan boken ble til :) 

bd1b4add11bd0c6e730f7f00d01d5d7394a5ba9cec360591be7f752c

Ingen kommentarer: