tirsdag 1. mars 2011

Sjette dag, utfordring 6

Dag 6 - Skriv 30 interessante fakta om deg selv

30 fakta syntes jeg ble veldig mye..Men jeg prøver så skriver jeg så mye jeg klarer.Det er jo ikke lett å skulle skrive 30 fakta… Får jo helt hjernteppe her SmilefjesFår begynne med det enkle først og se hvor langt jeg kommer..

  1. Jeg er 28 år
  2. Jeg er skorpion
  3. Jeg er mamma til to jenter på 10 og 3 år
  4. Jeg jobber 1 dag i uka
  5. Jeg går i gruppeterapi 2 dager
  6. Jeg strever med depresjon og angst
  7. Jeg har masse fobier og ting jeg må gjøre
  8. Jeg har to katter
  9. Jeg leier et stort hus
  10. Jeg er separert
  11. Jeg fant akkurat ut at den kaffen jeg tvinger i meg for å være sosial faktisk er god..
  12. Jeg sluttet å røyke for 4 år siden
  13. Jeg kjører bil
  14. Jeg er super avhengig av mobilen min, selv om jeg er redd den skal ringe..
  15. Sletta meg fra facebook i 29 dager så logga jeg på igjen
  16. Jeg farger håret svart
  17. Jeg leser mye bøker
  18. Jeg har 4 supergode venninner, resten har bipolar lidelse Smilefjes som blunker
  19. Jeg har halvt Bergenser og halvt Østlending
  20. Jeg snakker kristiansadsdialekt
  21. Jeg handler mye når jeg “nede” Men har blitt bedre
  22. Jeg har gjeldsrådgiver.
  23. Jeg liker alle filmene som ungene ser og kjøper stadig nye
  24. Jeg vil at eldsten skal bli like glad i å lese som meg så jeg saumfarer bruktbutikker etter bøker til henne.Resultat: hun vil ikke lese..
  25. Jeg ønsker meg et bibliotek, noe sånt som Bell fikk av udyret   11
  26. Jeg er vant til å klare meg selv
  27. Jeg vant 16000 på extra engang.. 9 år siden
  28. Jeg tar meg en ny kaffekopp
  29. Jeg er snart ferdig
  30. JEG KLARTE DET!!! Smilefjes 

 

Dette innlegget tok meg bare nesten en time å skrive. Begynte på det ti over åtte og ferdig fem på ni.

Men jeg klarte det. 30 ting om meg selv.. Ikke verst.

Ingen kommentarer: