lørdag 15. januar 2011

Charlie & Lola

Disse søte figurene går på barnetv:)


Igår når jeg hadde vært på jobb tok jeg mini med på biblioteket en tur. Hun fant en bok med Charlie & Lola som hun ville låne. Den heter : Jeg er helt altfor liten til å gå på skolen. skrevet av Lauren Child.
Den handler om at Lola snart skal begynne på skolen, men hun er ikke klar. Lola er lillesøsteren til Charlie, for de som ikke vet det:)

Inni boka er det noen tekster jeg syntes var morsomme, hadde bare lyst å dele de..

Lola sier: Jeg er ovehode ikke stor.Jeg er fortsatt egentlig ganske liten.
Lola sier: Jeg har sikkert ikke tid til å gå på skolen.Jeg er altfor ekstremt opptatt med å gjøre viktige ting hjemme.
Lola sier: Jeg vet massevis av hemmeligheter.Jeg trenger ikke lese ord, og jeg har alle bøkene mine i hodet. Hvis det er noe jeg ikke husker, finner jeg bare på noe.

Ingen kommentarer: