søndag 9. januar 2011

Effektiv søndag.

I natt fikk mini omgangsyka. Gikk i ett i mange timer, stakkars lillevennen.  Håper nå at resten av oss slipper unna....bank i bordet!

Så da fikk jeg vaskeånden over meg i morgentimene, Jeg har nå vaske to etasjer, kjøkken, bad, to soverom og trappene. god trim og rent hus :)
Vil ha det rent og fint her sånn just in case jeg blir liggende dårlig. Da orker jeg ikke tenke på rot i tillegg.
Spysyken er det verste jeg kan få når jeg blir syk. Jeg blir så dårlig i mange dager etterpå for jeg tør ikke begynne å spise igjen i frykt av å bli verre. Så da må jeg tenke noe slik som dette :



Dette har jeg egentlig tenkt veldig ofte i det siste!  Og jeg skal være sterk i alt som pågår i mitt liv akkurat nå. Kanskje jeg skriver om det en gang..

Ellers er mini ganske fin i formen nå, så da skal vi lage vaffler for det er  det eneste hun har lyst på :)

Ha enn flott, frisk dag :)

1 kommentar:

min shabby chic verden sa...

Uff og uff,ikke noe koselig. Håper ikke du blir syk også... Deilig med rent og pent hus#lykke#
Klem fra Hedda