mandag 17. januar 2011

Historien om en parkeringsvakt 2 :)

Tror du ikke jeg har flaks med parkeringsvakter da:)

Var inne på Nav i dag for å ordne noe med AAP, sier til venninna mi at jeg tror jeg har parkert feil men satser på at det går bra. Når vi kommer ut så har parkeringsvakten akkurat gått forbi. Jeg går bort å sjekker bilen, ingen bot:)  Så jeg snur meg og går tilbake når venninna mi sier at han kommer tilbake til bilen.. Jeg snur meg og går bort til han og spør fint: oi står jeg feil?  ja, sier han, men om du flytter bilen med en gang så går det bra:)) Takket han masse og heiv meg i bilen:)


Så søte de var i gamle dager.
---------------------------------------------------------------
 Har ryddet og kastet og gitt bort masse ting. Fikk meldt meg ut av treningssenteret.. Jeg liker best å gå tur ute i skogen og ser ikke vitsen med å trene inne...ikke så lenge jeg har så mye annet akkurat nå.. Når jeg når vekta jeg vil ha så kan jeg trene litt:)

Har også fått tatt snuppene mine med ut i hagen så de fikk gå litt på ski. De er kjempe flinke, mini prøvde for første gang på lørdag. 



1 kommentar:

Min Shabby Chic Verden sa...

Hvilken flaks du har med pvakter da=) Deilig å få kastet og ryddet litt.Det føles bra.
Ingen vits å kaste bort penger på treningsenter når man har skogen=)er jo så vakkert ute nå.
Ha en fin dag videre.
Klem Hedda