fredag 7. januar 2011

Historien om en parkeringsvakt 1.

Skulle til byen i dag tidlig etter barnehagelevering, skulle rekke Indiska for å kjøpe knelange ullsokker før de ble utsolgt:)  halvpris av salgspris :))  *liker*

Stoppet på parkeringsplassen ved togstasjonen, skulle betale med bankkort som vanlig, men neida det virket ikke..kan ikke lese kort .

Da jeg stod der å stressa med å prøve å finne små penger kommer det to parkeringsvakter, de prøvde alt mulig men det ville ikke virke, antagelig stripa som er gåen,  OG nå skal dere høre noe sjeldent ;) :
Jeg fikk parkere gratis!!
Så tusen takk til Kristiansand parkeringsselskap for sjenerøsiteten!!
Jeg fikk 4 lange ullsokker, 2 strømpebukser og 2 knesokker for under 300.- *liker* Takket være to snille karer på jobb!


Man kan elske de eller hate de.... I dag... liker jeg de :)

2 kommentarer:

min shabby chic verden sa...

What? Gratis? Det må jeg si.. Det var god servise.. Heldig grisen deg. Ha en herlig lørdag videre. Klem fra Hedda

nefertiti sa...

Ikke verst! Men du vet, det ordner seg for kjekke jenter :-)