torsdag 6. januar 2011

Middagstips:)

Idag er det så mye snø her at vi holder huset. Bilen er helt snødd inne så nå venter jeg på at bror har lyst å ut å måke litt:)

Jeg kom over noe som så veldig godt ut på Fotballfrue sin blogg. Og dette har jeg tenkt å lage i dag:)


                                                     Bildet er lånt fra Fotballfrue sin blogg.                                                                  (jeg har ikke spurt om lov så håper dette er greit)

Her er link til hennes oppskrift : Lasagne.
Jeg er veldig glad i lasagne så blir gøy å prøve ut denne oppskriften. Og håper mine middagsgjester liker dette, får besøk av to venninner i dag:)

2 kommentarer:

Caroline sa...

Helt i orden,t akk for at du spør :)

Min shabby Chic Verden sa...

Jeg så den oppskriften selv i går, og ja den ser så utrolig god ut. Ha en fin dag. Klem fra Hedda