fredag 21. januar 2011

YOUTUBE og tanker..

Etter at jeg sletta meg fra facebook så måtte jeg jo finne noe annet tidsfordriv på dataen...
Har i dag funnet ut at jeg liker å blogge, selv om jeg ikke har så mye å si, jeg liker å kikke på bloglovin, for der er alle andre som har noe å si, så liker jeg youtube!

Jeg har aldri likt youtube, kanskje fordi jeg aldri satt meg inn i det, men nå har jeg laget meg side og kan lagre sanger eller videoer jeg liker der.. *ikkeno datageni* hehe.

Så nå kommer jeg sikkert til å bombardere bloggen med youtube videoer:)
Tenkte litt på det også i dag.. Hva jeg burde skrive her og ikke, hva som er gøy eller intressant. Hva ønsker folk å lese om liksom?
Men jeg fant ut det, at jeg laget denne bloggen for meg. For at jeg skal ha en plass som jeg kan "lagre" tankene mine eller ting jeg finner på nett som jeg liker.  Jeg har jo ikke laget den for lesernes skyld.. de er jo bare en bonus som følger med det å skrive blogg.
Jeg blir kjempe glad for kommentarer på hva jeg skriver !! :)  bare så det er sagt;P

Jeg har ikke mange lesere heller men er glad for de som kommer innom å kikker og legger igjen hilsen!

Så takk til dere som vil lese bloggen min:)))


  Salvador Dali :)

2 kommentarer:

nefertiti sa...

Akkurat sånn har jeg det med min blogg, også. Den er en minnebok, et fotoalbum og en dagbok. Den er MIN, det er jeg som bestemmer over den! Men å få besøk der, er veldig, veldig kjekt :-)

God helg, vennen!

vimsa:) sa...

Takk, Tante:) håper dere får en flott helg!
*klem*