mandag 3. januar 2011

Mandag... for de som ikke viste det ;)


For oss begynner hverdagen igjen i morra. Ny start på året!
Barnehage, skole og gruppeterapien.. Opp kl 7, ut døra kl 8.

Men noe gøy skjer det i morra for eldsten min ♥ Hun skal få flatskjerm på rommet... 37tommer:)) Like stort som jeg har i stua ( skulle gjerne hatt større men.. ) Jeg fikk tak i TVèn på finn.no *liker* til den nette sum av 1000.- Det måtte jeg bare ta meg råd til! :) Eldsten er jo snart 11...Forskudd på bursdag gave kanskje.. ;) ♥

I dag hadde jeg min første venninneavtale i 2011:)  A og miniA kom hit i halv ti tia. Koste oss noen timer her sammen med broren min, kjæresten og min søteste niese L ( som er på besøk fra vinstra) før vi tusla til byen.
der skulle Mini få seg nye prinsessesko som hun ønsket seg, og siden hun fikk penger til jul så var det i orden, fikk de til og med på salg:) *liker*


Håper alle har hatt en fin dag i dag.

1 kommentar:

Min shabby Chic Verden sa...

Høres ut som du har hatt en super dag=) herlig med vennedate,det gir energi i hverdagen.Kelm til deg fra Hedda