tirsdag 25. januar 2011

Seven dreams til tuesday!

Har faktisk passert 100 innlegg siden jeg begynte å blogge 17 november.. Ikke verst..

Salvador Dali

I morra er det jobb igjen. Gøy at jeg har fått litt mer vikar timer. Føler det går ganske greit å jobbe litt i tilegg til gruppeterapien. All jobbing er bra lite eller mye.  Bare jeg klarer det:)
I år skal jeg klare mye, jeg har satt noen mål som jeg skal få til! De er ikke på noen liste jeg skriver her. Men om jeg klarer de kan jeg skrive det til neste år.

En ting er sikkert er at jeg har ikke følt at dette året er som alle andre og at vi bare gikk over til en ny lørdag. Jeg har gått inn for den tanken at det er ett nytt år med nye muligheter, sånn har jeg ikke tenkt på det før.

Seven dreams til tuesday!

Det er tittelen på den filmen kjæresten til Brooke i One Tree Hill laget.
Syntes den overskriften er fin jeg:)
One Tree Hill går på FEM nå om noen lurte;)

Ingen kommentarer: