torsdag 6. januar 2011

Facebook og ommøblering :)

Jeg har sletta meg. Gått ei uken uten og kjenner nesten ingen abstinenser :)
Syntes det er godt å gå inn på dataen uten å sjekke "face" hele tia. Tror ikke det er skjedd noe nytt der heller. Sikkert bare flere syke, drikker kaffe og ALLE klager på været... Noe sånt?

Middagen i dag var forressten vellykket :D *stort smil* Utrolig godt. Så dette skal jeg lage mer av:)

Bilde av akebrettet fikk jeg ikke tatt i dag, vi har ikke vært ute i dag. Bare kost oss inne.

Vi sendte bror, dama og minien til byen så vi 3 jentene kunne kose oss hjemme alene i dag.
Vi bakte sjokoladekake og sang for alle og latet som vi hadde bursdag, kjempe gøy for mini:)
Etterpå ommøblerte vi hele 2 etasjen. Alle tre fikk nye rom. Og dette klarte vi alene. INGEN mannehjelp!!
Det ble veldig koselig :)  Gleder meg til å sove på "nytt" ny vasket rom.


sov godt:)

Ingen kommentarer: