mandag 24. januar 2011

Tomt..

Dagen i dag har gått i ett til møter og styr. Skulle ønske alle kontorene lå i ett bygg så man slapp å løpe fram og tilbake gjennom byen flere ganger.
Fant hvertfall ut at jeg har for mye inntekt til å få bostøtte og redusert foreldrebetaling i barnehagen. Men har for liten inntekt til at alt skal gå rundt.. jaja.. Veldferds Norge!

Så da har jeg rett og slett søkt sosialkontoret om Årskort til dyreparken og badeland for jentene og meg.
Det koster 4570 for oss tre og det er veldig dyrt. Jeg har ikke mulighet til å dra på ferie i år med barna så da håper jeg vi kan få dette igjennom.

Sikkert noen som syntes det er rart jeg legger ut dette men det er ikke alle som har råd til alt de ønsker  :/

Ellers har vi kost oss masse hjemme etter skolen og barnehagen.

Sitter å ser på unge mødre.. Jeg er jo ung mor selv, var 17 da jeg fikk mi eldste :) Føler meg ikke ung nå lenger , hehe.


Nei her ble det bare masse tankespinn plutselig.. Overskriften skulle egentlig bety at i dag har jeg ikke tenkt å skrive noen ting.. så bare ballet det på seg:)

Gruppeterpi i morra! Håper de andre har hatt noen fine dager siden sist..

Ingen kommentarer: