fredag 28. januar 2011

En anbefaling:)

Jeg leste litt om DENNE damen i går da jeg googlet litt rund etter dans for barn.
Hadde bare lyst å anbefale henne til flere for det virker som et super tilbud til barnebursdager:) Eller om du bare vil lære å danse.

Dette står på siden hennes:
BARNEBURSDAG MED EGEN DANSELÆRER
Endelig noe for dere som ikke vet hva dere skal finne på etter at kakene er servert. Barna er giret og trenger å aktiviseres. Nå kan dere prøve noe nytt. Jeg kommer hjem til dere og tar barna med på en halvtime med dans og bevegelse, mens mor og far kan puste ut. Dette er noen for både jenter og gutter, og krever ingen tilrettelegging. Alt jeg trenger er litt gulvplass.  Passer for barn fra 3 år og oppover. Hvorfor ikke gjøre noe kult for de større barna og. La “tenåringsjentene” få lære tøffe danser til musikken de pleier å høre på:)

HER kan du lese om hennes kurs/forestillinger.


Syntes dette virker som en kjempe fin opplevelse å ha i en bursdag! Flott opplegg!

Håper nå at Karin Moe Hennie ikke blir sur på meg for at jeg blogger om henne;)
Jeg har snakket med henne på mail ang å "invitere" henne i 11års dagen til eldsten i mai. Og hun er veldig hyggelig å prate med! Så får sende henne en ny mail å spør om dette er greit.. :)
EDIT: jeg fikk lov:)

2 kommentarer:

karin Moe Hennie sa...

For meg er dette bare hyggelig:)

vimsa:) sa...

Takk:)