søndag 23. januar 2011

Godt pappa`n din ikke er glassmester :)

Nå har vi kommet hjem etter noen timers spasertur i Baneheia, veldig fint tur/bade område i Kr.Sand.



Her er vi på "barnesiden" av vannet.
Stampa blir det kalt her.

En som går over isen. Det turde jeg ikke.. Vi er på vei rundt vannet.

Nå er vi kommet til andre siden "voksensiden" som jeg kaller det.
Når jeg var liten fikk vi ikke bade her for det var så dypt.
Er nok ikke sånn nå lenger:)
Da kommer jeg til overskriften.. Dette fikk jeg alltid høre når jeg var liten og jeg falt på rompa, men har alltid tenkt litt på hva sier foreldrene til de som faktisk har en pappa som er glassmester?
Andre som har hørt utrykket før?

1 kommentar:

Min Shabby Chic Verden sa...

Så herlige bilder.
Ja,har hørt det utrykket før..hehe..
Det var lenge siden jeg har hørt det. Jeg sa det hele tiden før når jeg var liten jente...
Ha en herlig mandag vidre,gode du.
Klem Hedda