mandag 7. februar 2011

20 kr og en tyggis!

Tenkte å skrive: jeg er en alene mor..

MEN vet du, Jeg er en:
 Supermor som er selvstendig med bein i nesa og vil klare alt selv! Jeg ønsker meg en rosa drill så jeg slipper å låne den kjedelige grønne til naboen! Jeg er singel og trives med det. Jeg har Mini på 3 år som opptar høyre siden i senga, selv om hun har et stort prinsesserom helt for seg selv. Der ligger kattene... Eldsten har to rom for seg selv, stue og soverom. Men der er det mørkt og kaldt -har en fornuftig datter ser du, hun vil ikke bruke for mye strøm..! Så da er det bedre å oppta venstre side av sofaen til å sitte å se på disney channel og mitt hemmelige tenåringsliv, ja for selvfølgelig får hun se på det. Hun skal jo lære at mamma ikke vil bli (som) mommo når hun er 32,.. Hun får også se unge mødre og hotel cæsar. Så da slipper vi ta blomster & bie praten for det sørger canal digital fint for :)

Ellers tusler vi rundt her..rydder og vasker, mini tar trappa og eldsten tar kjøkkenet da får de hele 20 kr og en tyggis på lørdag ;P hahah. neida jeg er ikke så fæl!

Jeg må nemmelig hjelpe med lekser, rydde rom, vaske hår, leke med prinsen,-ja en leke prins, ca 10 cm høy..hehe ser den kan misforstås, men hey ladies, ikke noe kofferttenking her;P
Ellers spiller vi UNO, vri åtter, monopol og ludo og pusler puslespill. Jeg ser x antall timer i uka på disney,nrk super og prinsessefilmer. Og leser x antall barnebøker.
Hvem burde fått 20 kr og en tyggis på lørdag?

                            

1 kommentar:

Min Shabby Chic Verden sa...

Flott skrevet=) Stå på videre,du er flink=)
Ha en fisefin dag videre
Klem Hedda