søndag 13. februar 2011

Nanny McPhee

Når dere ikke vil ha meg her, men trenger meg, da må jeg bli.
Når dere vil ha meg her her, men ikke trenger meg, ja da må jeg dra.


Dette er film nr 2 om Nanny McPhee, liten c stor P ;)
Veldig morsom. Jeg syntes begge filmene er bra. Og ungene har veldig lyst å ha henne på besøk, hehe.


OM FILMEN:
De tre barna hennes - Norman, Megsie og Vincent - er i tottene på hverandre støtt, mannen,Rory, er i krigen og de har ikke hørt fra ham på flere måneder, svogeren Phil forsøker å presse henne til å selge Rorys halvdel av familiegården, og hennes arbeidsgiver, Mrs. Docherty, har begynt å oppføre seg svært så merkelig. Som om ikke det er nok kommer hennes bortskjemte niese og nevø, Celia og Cyril Gray, fra London for å bo på gården en tid fremover og landsbybestyreren, Mr. Docherty, babler i vei om at bomber kan falle ned fra himmelen når man minst venter det. Dette blir simpelthen for mye for Mrs. Green. Hun er ikke klar over det enda, men den personen hun trenger nå er barnepiken Nanny Mc Phee. (kilde filmweb.no)

Anbefaler å se denne:) En film for hele familien:)

Ingen kommentarer: