fredag 25. februar 2011

Andre dag, utfordring 2

 

Dag 2 - Hvor vil du være om 10 år?

Om 10 år så håper jeg at jeg er i en jobb jeg liker og klarer, kanskje 100% stilling.Kanskje min egen sjefSmilefjes som blunker. Mine barn er da 21 og 13 år… wow, Kanskje eldsten har flyttet ut og mini har kjærest. Hehe.

Det er ikke lett å tenke seg fram i tid, jeg tar alltid en dag av gangen og kan ikke planlegge neste uke engang.

Forhåpentligvis gjeldsfri eller bare gjeld på mitt eget hus.. Men egentlig har jeg aldri lyst å flytte fra her jeg bor nå Smilefjes

DSC00939DSC00821 Pass deg for her vokter PUS Smilefjes som blunker

2 kommentarer:

Min Shabby Chic Verden sa...

Så moro med utfordring=) Gleder meg til og følge med disse 30 dagene=) Håper du får en herlig Fredag videre=)
Nydelig pus du har altså=)
Klem Hedda

vimsa:) sa...

Takk, Hedda:)

klem