onsdag 23. februar 2011

To på rømmen. Og snø-syteinnlegg :)

I går fikk eldsten lov til å gå på kino med tre venninner, for første gang:) 4 jenter på 10 år. De stor koste seg og filmen var bra.
Og i dag skal mini og pappan se den også.

Her snør det helt sykt. Jeg begynner å bli dreisen på snømåking. Stod ute i går kveld i morgenkåpa, boblebukse og jakke og måkte verandaen i 2 etg. Det var noe jeg ikke hadde tenkt jeg måtte gjøre før det begynte å dryppe vann inn i ganga mi..
Men når vi stod opp i dag så var det kommet sikkert 20 cm til med snø..................................*positivtenking* trimtrimtrim......

Og jeg som skal på jobb i dag, bilen står 5 min gå tur unna og jeg har ingen anelse om jeg kommer til å finne den igjen under all snøen.

Ha en flott dag:)

2 kommentarer:

nefertiti sa...

Det der er et ork! Og det sier jeg, som har en mann som tar seg av all måkingen. Heldigvis har det ikke vært så mye snø her i år - for hans del og for min samvittighets del ...

vimsa:) sa...

Hehe, bank i bordet;) Kan komme masse i mars ;P

Men så er du en av de heldige med mannen din da:) Så tror ikke han gir deg dårlig samvittighet for det, bare han får en wiskey når han kommer inn blir han fornøyd :) Eller hur? :)