tirsdag 1. februar 2011

Glad dag :)

Selv om jeg har vært hjemme med to syke små, så har dagen vært bra:)

Fikk beskjed av ei god venninne av meg (som jeg var nabo med før) at vi blir naboer igjen:)) Ikke rett over gata som tidligere men ca 5 min gå tur. *fantastisk* Vi går masse turer sammen så godt å få hun i nærheten igjen. Så nå venter jeg bare på babynyheter;) hehe.

Så har vi hatt middagsgjester her i dag av to andre gode venninner. Det var super koselig. vi skravla og lo i mange timer. Og ungene så nesten frisk ut mens de var her. Gøy å ha tante besøk.


Salvador Dali

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint det bildet av Dali. Heter det noe?

Tante :-)

vimsa:) sa...

Det glemte jeg å se etter.. jeg gikk bare inn på google.no, trykket søk bilder- Salvador Dali, så kom det opp. Han har masse stilige bilder. Og mange med sommerfugler:)

Klem:)