søndag 20. februar 2011

5 jenter i et hus :)

Vi hadde skikkelig jente kveld i går, med popkorn,brus og sjokolade.

Eldsten hadde to venninner på overnattingsbesøk så de koste seg veldig på rommet med harry potter og lovlig blondSmilefjes. Meg og mini koste oss i stua med barnefilmen småkryp.

Når de eldste jentene var ute å lekte i dag begynte mini og jeg å male kjøkkenet. Skal ikke male alle veggene, bare over kjøkkenbenken og bort til komfyren. Blir veldig fint. Jeg elsker lilla, spesielt den jeg maler med nå, Aubergine heter den. Merker at den roer meg veldig ned. Nå har jeg den i stua, kjøkken, en vegg på mitt soverom, hele mini sitt rom og en vegg på eldsten si stueSmilefjes Litt mye? Nei rolig og godt. Merker det hvis jeg er stressa så kan jeg bare sette meg ned å se på veggen min så blir jeg rolig. Venninna mi sier at de(vi) som sliter med angst blir rolig av lillafargen. Gult derimot trigger angsten. Hadde jeg fått lov hadde jeg malt hele huset AubergineSmilefjes som rekker tunge

Midt i maling, baking av boller og steking av vaffler  så kommer en av mine Beste på besøk. Hun har med sine 2 jenter på 1 1/2 og 10 årSmilefjes Veldig veldig koselig. Så her har det virkelig gått i ett i dag. Mannen hennes og sønnen hans kom også senere. Ingen gikk hjem før 7 i kveld.

Kl åtte var det igjen klart for Fangene på fortet.

images5

Dette var vår helgSmilefjes

Men nå er det snart leggetidSmilefjes Sov godt!

Ingen kommentarer: