lørdag 26. februar 2011

Tredje dag, utfordring 3.

 
Dag 3 - Ditt syn på narkotika og alkohol
Før var jeg ute litt med venninner, men etter mini kom har jeg bare vært ute kanskje 5 ganger på  4 år. Jeg drikker veldig lite alkohol. Syntes det er bedre å stå opp edru på en søndag og gjøre noe koselig med barna, enn å være fyllesyk hele dagen.
Jeg tar heller ikke “bare” et glass vin om kvelden når barna sover, tenk om noe skulle skje og vi må ut.. Eldsten var mye plaget med astmabronkitt og om vinteren var vi flere ganger på legevakta for å få tabletter og oksygen. Skremmende. Tenk om jeg hadde hatt noen glass med vin da og ikke kunne kjørt.. Nei, for min del så får alkoholen komme på bordet når jeg en sjelden gang ordner meg fri fordi jeg har lyst på en øl eller toSmilefjes
Narkotika har jeg ikke så mye å si om. Håper bare barna mine holder seg unna!
images

Ingen kommentarer: