tirsdag 1. februar 2011

Vi er ikke alene!

God morgen!

1 Februar og dagene går fort mot VÅREN!!! :))  Veldig optimistisk, men prøver å snegle meg ut av depresjonene. I går var vi ute å gikk en liten tur i fem tiden og det var ENDA lyst ute *liker

Overskriften i dag kommer fordi jeg ble så glad da jeg leste dette innlegget  av IdaWulf.
Liker å finne blogger hvor folk er ærlige. Det er ikke mange som tør å være det.

I dag har jeg to syke barn hjemme. Ikke gøy.. Jeg har lyst å ut, gå i gruppeterapien.. Føler jeg detter litt tilbake når jeg ikke får vært der.. Var der ikke på torsdag heller for da hadde minisnupp feber. Nå er det hoste som stopper henne, hvis hun overanstrenger seg så kaster hun opp av hostekikket. Uff fælt. Eldsten er kvalm og ligger bare å koser seg i senga med tven.  Hmm tenk det da 10 år og har egen tv på rommet,.. Jeg var 10 år når vi fikk egen VHS-spiller i stua. Og Tv3, hehe. som tidene forandrer seg..

Ingen kommentarer: