torsdag 24. februar 2011

Første dag, utfordring 1:

Dag 1 - Fortell om forholdet du er i eller om singeltilværelsen? :

Jeg er ikke i et forhold og det vil bli lenge lenge til neste gang. Jeg har vært alene siden slutten av 2009 etter å ha vært i et forhold i 8 år. Jeg trives med å være alene, klare meg selv og gjøre som jeg vil når jeg vil. Og jeg kan male og ommøblere så mye og ofte jeg vil uten at jeg må klarere det med noen Smilefjes som blunker

Jeg er ikke en person som må være i et forhold for å ha det bra, det er vel heller motsatt.Men det er pga alt som jeg sliter med sånn psykisk, så har jeg det bedre alene enn å hele tiden måtte forklare meg og få dårlig samvittighet for alt jeg ikke klarer eller ting jeg gjør/ikke gjør. Det er heller ikke lett å skulle gå fra det ene til det andre. Så nå har jeg bestemt meg for å være singel lenge.  Smilefjes 

Jeg har også mye i livet mitt som jeg må få på stell før jeg vil og har lyst til å innvolvere noen mann i livet mitt.

Jeg har bare en mann i livet mitt som betyr alt for meg og jeg trenger bare han Rødt hjerte

imagesCAZJ257B

2 kommentarer:

nefertiti sa...

Glad i deg, L!!

vimsa:) sa...

Glad i deg og, Tante:)