torsdag 10. februar 2011

Overraskelse!


En gang for 10 år siden var vi en gjeng på 4 jenter + eldsten som da var mini ;)
Jeg var hjemme med prinsessa mens de 3 andre gikk skole. Vi hadde 2 fine år sammen hvor vi gjorde alt sammen og møttes hver dag. 2 av de var roomies ei bodde hjemmme og jeg bodde hos pappa på den tiden. (han hadde reise jobb og hadde rotasjon 12 dager borte 9 hjemme, veldig greit når man er 18 år og har barn ;) og bor hjemme )
Alt vi har gjort.. Så mange fine minner med oss 4 og prinsessa, og oss 4 alene:) Det er så godt å tenke tilbake på har 5-6 album med bare bilder fra alt vi har gjort.

2 av mine bestevenninner har flyttet til Nittedal:( veldig trist. De er så langt borte.

I kveld så ringer hun ene, lurer på hva vi gjør og hvordan vi har det. Prater litt før jeg må legge på så mini får lagt seg. Når lesing er over og jeg kommer ned så banker det på døra...
Jeg er veldig skeptisk til å åpne dører når jeg ikke vet hvem som står der.

Hvem andre er det enn BESTESTE som står der? Å jeg ble så glad at tårene bare trilla. Hehe. *happytears*
Hun var i Kr.Sand for dagen og skulle hjem i morra, så prioriterte hun å besøke oss denne gangen uten at vi viste det :))) Beste dagen og overraskelsen på lenge lenge! Var så godt å se henne igjen.

Ble sein legge tiden på mini og eldsten da de selvfølgelig ikke ville legge seg når Tante kom på besøk:))
Who can blame them?   :)

Ingen kommentarer: