onsdag 16. februar 2011

Metrolekeland

Smilefjes med åpen munn

Der har vi vært å kost oss i dag. http://metrolekeland.no/#/kristiansand

 

Men først var vi på jobb, sier vi, for mini var med meg i dag. VI har et sinnsykt snøvær her nå så det var like greit å ta hun med som å måtte kjøre tulling gjennom byen flere ganger i dag.

Etter på møtte vi eldsten og Pappaen til mini på metrolekeland. Dette var super gøy for de. Men etter 8 timer på jobb med 8 små barn var jeg rimelig sliten. Ble overtid i dag pgs snøen og trafikken. Noen av foreldrene ble forsinket.

Idag var forressten min første dag som sistevakt i barnehagen SmilefjesSå da fikk jeg egen nøkkel, og det er en tilllitserklæring jeg tar med meg videreSmilefjes Så hver onsdag framover så skal jeg stenge. Jeg har bare jobb hver onsdag der, og vet ikke hvor lenge enda.. Håper det kan bli mer senere men det kan også gå tilbake til bare vikar innimellom. Men at det er bra for meg det merker jeg. Håper bare at mye blir bedre for meg framover:Smilefjes 

 

Ellers har jeg måket, måket og måket.. Sa jeg måket? ÅÅÅ er så lei, men blir trim av dette!! Så bare å se positivt på det og fortsette.

 

Nå venter senga. Eller var det spaden? Nei den får stå å snø ned til i morra.

1 kommentar:

Min Shabby Chic Verden sa...

Så gøy for deg med fastvakt i uken=) Det er bra at du føler at det er bra for deg=)
Ha en god Torsdag videre
Klem Hedda