torsdag 17. februar 2011

Mørbanket..

 

Ja jeg får virkelig trimmet muskler jeg ikke ante jeg hadde i kroppen! Tror snøværet har kommet bare for å “motivere” meg til å komme mer ut Smilefjes som rekker tunge

Verker i absolutt alt i kroppen, men når sant skal sies så begynner jeg å like det litt også.. Det er ikke så ille, bare man innfinner seg med det at dette er man alene om og det MÅ gjøres. Det er nesten sånn at jeg har lyst å si til venninnene mine som har mann :hiv deg ut sjøl å måk! Det er godt!! Smilefjes

I dag har vi vært ute å gått lang tur med akebrettet som jeg kjøpte. Begge ungene ville ha is og det fikk de. Haha, spise is ute nå midt på vinteren i snøstorm. Men de var nydelige der de gikk med hver sin is. *lykke* Smilefjes med åpen munn

I morgen er det karneval i barnehagen. Og jeg kunne ikke forvente at mini skulle ha noe annet enn kjole på seg. Hun skal bare ha kjole hver eneste dag! Ikke noe bukse her i hus. Og nattkjoler, helst lange. Pysjamas det er guttetøy.

Så mini har fått askepottkjole av mommo som hun skal brukeSmilefjes

1 kommentar:

Julie Wilhelmine sa...

SV; Tusen hjertelig takk for en veldig fin kommentar. Det setter jeg stor pris på. Vet ikke helt hvordan tilbudet er her i kommunen, og har ikke turt å forhøre meg enda. Grunnen er sønnen min. Selv om min sterke sjenanse ikke går utover han på noen som helst måte er jeg redd for at noen skal tro det. Om du skjønner? Det er det som holder meg igjen.