mandag 7. februar 2011

På nett igjen! :) og en ny bok..

Endelig er det mobile brebåndet blitt oppdatert for en ny måned. Jeg fant ut hvordan jeg hadde klart å bruke det opp.. Det var pga youtube.. Mini har sittet å sett på karius og baktus veldig mye.  Så da vet vi det. I dag blir ICE bestilt og der kan jeg bruke nettet så mye jeg vil.. tror jeg.

Jeg har begynt å lese en ny bok.. Sinnets mørke heter den, skrevet av en ung gutt som heter Jason Moss. Fæl fæl bok.. Hadde mareritt om seriemorder i natt. Så nå skal jeg lese slutten av boken mens det enda er lyst ute..


Omtale fra Den Norske Bokdatabasen:

18 år gamle Jason Moss ble besatt av mordere etter en skoleoppgave på college der han tok for seg massemordere som Charles Manson og John Wayne Gacy. Han innbilte dem at han var deres ideelle venn, eller det perfekte offer, og skrev brev til mange berømte mordere. Brev førte til ukentlige telefonsamtaler med Gacy og etter hvert en invitasjon til å treffe ham i fengslet. Det ble et rystende, marerittaktig møte for Jason. Han kunne så lett blitt Gacys neste offer. Boka gir et rystende speilbilde av vår tids besettelse for de mest voldelige og farlige blant oss.


Anbefales..Den kan være litt treg til tider men ganske intens.


Ellers anbefaler jeg alle andre bokelskere ( TANTE, SE HER) å kikke på denne siden: http://bokelskere.no/
Love it :) Her kan jeg legge inn alle bøker jeg leser eller ønsker å lese så kan jeg kommunisere med andre å få tips og anbefalinger :)

Jeg er medlem der og heter vimsaforvirra om du ønsker å legge meg til som lesevenn :)

Ingen kommentarer: