søndag 12. desember 2010

06.35

Da stod vi opp.. Mini var tidlig på i dag... *tøtt* Fikk 10 min på sofaen i stad *lykke* hehe.

Så nå har vi ringt å vekket mommo så ho kan komme med pepperkakedeig:) Mini har spurt siden kl 7 om å få bake men vi var tom for deig. Så da har vi gjort alt annet, malt do ruller, malt gips figurer, malt på ark, tegnet, badet, perlet, lekt med prinsessene og prinsene, danset til julemusikk, spist frokost. og når andre skal til med frokosten har vi snart lunsj:) hehe. .Som du skjønner har vi hatt en hel dag allerede og klokka er bare 11....
Selv om det blir lange dager er det verdt det:) Kunne ikke tenkt meg noe annet enn å være mamma en søndag morgen. Myye bedre enn å ligge å være fyllesyk og ha fyllenerver... og brukt opp masse penger.

Senere i dag skal vi kanskje til mandal en tur å besøke noen som har hester, da skal vi spise grøt på låven, kjempe koselig. Vi gjør det hvert år. Så prøver å holde liv i tradisjonene:)

Ha en flott søndag!

2 kommentarer:

min shabby chic verden sa...

Det må jeg si.. Du har fått gjort masse på kort tid.. Spise grøt på låve,det høtes koselig ut.. Takk igjen for mange varme kommentarer du skriver til meg=) Håper du får en god 3 advent med de du er glad i. Klem fra Hedda

nefertiti sa...

Helt enig i måten du prioriterer. Og tiden med englungene går jo så fort, den får man aldri tilbake.