mandag 27. desember 2010

God morgen:)

I går kveld kom min bror på besøk fra Vinstra. Kjempe koselig å se han igjen.
Vi satt å så på en film jeg likte veldig godt i barndommen. Har sett alle 3 flere ganger,morsomme filmer.



I siste del av trilogien sendes Marty McFly på en redningsaksjon til år 1885, hvor han må redde Doc Brown fra døden etter konflikter med Tannen klanen. Men, det er mye som hindrer dem i å komme tilbake til fremtiden: lite bensin til tidsmaskinen DeLorean, en bande pistolmenn og en lærerinne med følelser for Doc.
 Så alle som ikke har sett de, det burde dere:)
Idag skal jeg dra med pappa og broren opp til eksmannen min å hente det svære garderobeskapet jeg har, endelig skal jeg få det i hus etter 1 år. Og endelig skal det bli orden i ganga her i Vimsehus:)
Ha en fin dag:)

Ingen kommentarer: