lørdag 25. desember 2010

TUSEN TAKK!!

Tusen takk til alle for de flotte julegavene vi fikk i går.
Mini fikk masse fint, likte veldig godt den kofferten hun fikk, takk Tante;)

Bærbar DVD, CD-spiller og svært rosa dukkehus fikk hun også :D Fine klær, dukke, og masse mer:)
Alle er så snille og flinke til å fine gaver. Helt overveldet her.

Jeg fikk også msse fint, tror ikke jeg har fått så mye siden jeg var liten, for alt går jo til barna nå:)
Fikk endel gaver av venninnene mine, etterskudd på bursdagsgave så var nok derfor det ble mye i år;)

Jeg fikk noe av Tante-somleserbloggen som jeg ikke helt vet hva er eller hvordan jeg skal bruke det.., da alt står på fransk eller noe? HJELP :)  

I dag er det 15minus ute, så tenker det blir innedag. Deilig det.
Nå skal vi se på Nyskjerrige Nils som begynte på TV3 nå.


Håper alle får en fin 1juledag.

Ps:  Nyt julen, men med måte!  Husk HVITJUL.NO!!!

Ingen kommentarer: