tirsdag 28. desember 2010

Askepott, disney klassiker :)

Endelig fant vi filmen:)))

Vi hadde coveret men manglet DVDen. Men i dag fant eldsten den igjen!
Så nå sitter mini og jeg å ser film.

Så nå har vi: Askepott, Snehvit, Tornerose, Skjønnheten & Udyret og Ariel filmene. + vi har alle barbie prinsesse filmene. Så nå tror jeg snart prinsessesamlingen er komplett :)

Eldsten skal ut med venninner å ake.
Pappa skal til å hjelpe meg med masse småting i huset før han reiser og heldigvis er bror her og kan hjelpe til:)

På nyttårsaften gifter min 73år gamle farmor seg.. Det er håp for alle :)
Skulle gjerne vært til stede da. Men det er alt for dyrt med flybilettene. :(

Igår la jeg inn bilder av kjøkkenet vårt på  byggmakker sin kjøkkenkonkurranse på facebook.
Håper vi blir trekt ut for vi har veldig lyst på et nytt og større kjøkken. Ikke at vi trenger det men det hadde vært utrolig FINT:) 


Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer: