søndag 26. desember 2010

God morgen :)

Her i vimseland fikk vi sove til kvart på ni i dag, deilig:))

Har ikke sovet så lenge på..... ehm, kan ikke huske når engang.:) *etterlengtet*

Igår hadde jeg tenkt å ta meg en liten tur ut å se på livet, men var rett og slett så trøtt at jeg ble hjemme.
Pappa og meg satt her å så en film som han liker veldig godt, En Fisk Ved Navn Wanda. Koselig å bare være her med han også siden vi sees så sjeldent.



A Fish Called Wanda.
Smykketyver, Yorkshire-terriere, ulastelige britiske advokater og en fisk ved navn Wanda utgjør ingrediensene i denne komedien, full av ustanselige vittigheter og morsomme misforståelser.
Advokaten Archie faller for den uimotståelige tyven Wanda, som i sitt forsøk på å slå kloa i byttet fra tidenes kupp sjarmerer både ham, en stammende dyrevernsaktivist samt en enfoldig Nietzsche-siterende psykopat.

Denne svært populære britiske komedien er fylt med fantastisk morsomt spill av Monty Pythons John Cleese og Michael Palin, i tillegg til Oscar-vinnerne Kevin Kline og Jamie Lee Curtis.



Nå skal snart mini opp å vekke morfar :)


Ha en flott dag:)

1 kommentar:

nefertiti sa...

Vi så også den filmen i går - og jeg må innrømme at jeg hylte av latter, enda jeg sikkert har sett den åtte ganger før :-)

Hva står det på de sminkeflaskene som du ikke forstår? Skriv det til meg, så skal jeg oversette :-)