søndag 19. desember 2010

Søndag og nesten innesnødd..

Her er det kommet enormt mye snø!  Det er da man skulle ønske man hadde en mann i hus, men han hadde vel ikke gidda å gjøre det likevel ;) skulle hatt han på en spiker i kjelleren å bare tatt han opp når jeg trengte han.. det hadde vært noe det :D

I går feiret vi julaften på forskudd. Jentene koste seg masse.  Mine to på 10 og 3 og min lillesøster på 13.
Mini fikk lov å åpne noen få pakker hun også. Veldig gøy. De fikk mye fint og fornuftig!

Idag tenker jeg at vi skal ned på julemarked i den gamle gata "mi". Der som pappa bodde og jeg vokste opp. De har sånn tradisjon der , så kan de som vil komme å selge ting:) Gleder meg. Håper bare jeg får med mini ut for hun nekter å ut i dag. Hun syntes ikke det er gøy med snø.. Men skal nok få ho med meg:)

Ha en finfin 4 advent alle sammen:)

2 kommentarer:

Min shabby chic verden sa...

Høres ut som du koset deg igår.. Du må kose deg på julemarked i din gamle gate.. Ha en herlig ettermiddag videre! Klem Hedda

nefertiti sa...

hehe - en sånn spiker er det nok mange som kunne ønsket seg ;-)

Ja, det var en koselig gate, det, var det ikke?