tirsdag 7. desember 2010

Effektiv dag så langt...:)

I dag var det ny dag i terapigruppa..  Det gikk fint, men som vanlig sliten etterpå. Tenkte jeg ikke skulle legge meg ned å sovne, så henta eldsten på skolen, mini i barnehagen og gikk på trening:)

Og da må jeg skryte av meg selv, for er det noe jeg sliter med så er det å gå alene på slike ting, med masse folk.. men det er jo mange som gjør det så derfor skal jeg klare det også!!! :D

Bygge seg selv opp igjen, brikke for brikke. Jeg sier ikke jeg skal få super selvtillitt og ha sjefs jobben, men hvertfall tørre å være den jeg vil, og ikke den jeg tror alle vil jeg skal være. Fine ut hva jeg liker og hva jeg kan.

Det blir en lang vei å gå. Men føler jeg er på god vei.

Har nå malt HELE 3 skuffer i kommoden, hehe, *trega* 3 skuffer igjen, 2 dører  og hele kommoden... TTT.

Nå har jentene fått bake pepperkaker igjen. :)


Det gjorde vi også på søndag. Da fikk vi besøk av ei venninne og hennes to barn.

Nå vil mini bade så da er det bare å legge dataen sammen å ordne badevann:)
Da skal jeg benytte sjansen til å vaske badet med det samme:)

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

nefertiti sa...

Du er kjempeflink! Klem :-)

Min shabby chic verden sa...

Så flink du er=) Tre skuffer skal man ikke kimse av.. Du er ihvertfall igang.. Pepperkakene så gode ut.. Håper du har en god tirsdagskveld videre.. Kos deg med å vaske bad=) Klem Hedda