fredag 17. desember 2010

Juletre i hus:)

I dag har vi fått juletre i hus. Det ble desverre ikke noe rååååsa juletre som  allofirina.com viser og snakker om i ett av innleggene sine:) Heller ikke lilla som jeg kunne tenke meg , hehe

Vi fikk edelgran og det er et fint tre. Jentene fikk lov å pynte helt alene:) Veldig flinke. Skal se om jeg kan legge ut bilde en dag..

Her i kr.sand snør det, det er meldt om over 10cm i natt så vi får se hvordan det blir i morgen..

Har fått handlet siste rest av julegaver i dag og pakket inn alt. Man kan klare å få kjøpt mye fint og bra til billig penge hvis man er flink å følge med på tilbud eller jungeltelegrafen;)

Og i dag fikk jeg handle for andres penger og det er enda gøyere:) Min ene tante i Bergen hadde ikke rukket å handle og  sende før jul, så da fikk jeg oppgaven:)

Ønsker alle en fin kveld:)

Ingen kommentarer: