torsdag 2. desember 2010

Torsdag, hjemme dag...

I dag skulle jeg vært i gruppeterapien igjen... Men mini er ikke helt i form så vi tar en kose dag.
Tenkte å få vaska over huset også i løpet av..... desember,hehe. Har stort hus og alt for mange ting.. Hvor gjør dere av alt?  Føler det er ting og klær overalt. Har lyst å bare kaste alt i en sekk å sette i kjelleren. Se om vi savner det...
Men der står det allerede maaange esker med ting jeg ikke vet hva er lenger, som jeg egentlig kunne kasta sikkert, men når jeg begynner å kikke oppi så kan jeg jo ikke det.. Kan få brukt for.. kan savne...
 Trenger noen som bare kommer å sier at DET trenger du ikke. KAST!! Hehe. Andre som har det slik?

Legger med et bilde fra i høst, når vi spaserte til toppen av Ravnedalsfjellet og spiste lunsj:)


Fint bilde utover byen.. Husene du ser er området Grim. Så ser vi utover havet, der Danskebåten pleier å stå.

6 kommentarer:

Min Shabby Chic Verden sa...

Vi har ett fantastisk system,det vi ikke lenger tenker/trenger kaster vi.. Jeg pleier også når jeg har kjøpt noe nytt til huset,kaster jeg noe annet.Passer oss perfekt.Så da slipper man og gå rundt og føle at alt "slenger" rundt, og det er en god følelse. Godt jeg fant bloggen din igjen,vet ikke hva som skjedde jeg..Men det er i hvertfall godt at du fortsatt er i O store blogglandia=) Ha en herlig kveld videre! I morgen er det FREDAG.. Jule klem fra Hedda

nefertiti sa...

Du er nok belastet gjennom genene når det gjelder det der med å ha saker og ting overalt. Jeg kjenner bl.a en dame på 73 som også har det slik :-D

vimsa:) sa...

Hedda, ja jeg har prøvd den metoden også hehe. men det blir liksom aldri tomt. Men det har nok mye å gjøre med at det er 2 rotete lykketroll i hus;) Ja godt du fant meg igjen, trodde kanskje bloggen hadde slettet seg selv. OG endelig fredag igjen:) Ha en flott dag:)
Klem.

vimsa:) sa...

HAHA, er det farmor du henstiller til?? ;) Ja tror nok jeg har arvet noe der ja. hihi.
Det er vel derfor det vil bli vanskelig å finne bryllupsgave også til de. De har jo alt...
tenk det er håp for alle;) 73 og gifter seg, syntes det er flott jeg. :)
Klem

irina sa...

heisann og Hoppsann ;)

Er du ikke snill da. Som syns jeg er unik,,,WOW. det må jeg si jeg setter masse pris på ;)

jeg setter også veldig mye pris på at du leser og legger igjen kommentar på bloggen min.

Jeg vet ikke...men du sier du går på gruppetid...kan jeg spørre for hva ??
Eller blir jeg for personlig ?
Du trenger ikke å svare :) Ha en fin helg :)

vimsa:) sa...

Irina, jeg liker bloggen din veldig godt. Anbefaler den til alle:) Jeg svarte deg på din side også. ha en flott lørdag.