fredag 24. desember 2010

GOD JUL!!!!! ♥ ♥ ♥

Da var julekvelden her atter en gang:)

Syntes det hele er ganske rart når en blir voksen.. Husker fra en var barn alle forventningene en hadde til denne spesielle dagen.. Gaven som lå utenfor soveromsdøra om morgenen, luktene og filmene på TV. Så ventingen og trippingen rundt juletreet, hvilken gave er til hvem og får jeg den største i år? hehe. Husker spesielt en jul vi feiret i Bergen, husker ikke hvor gammel jeg var men da var ALLE samlet, vi var ganske mange. Husker at vi kunne nesten ikke se treet for bare gaver :) Det var en fin jul ♥  Husker en ting til og det var at TANTENE mine (husker du?) lovet meg at når jeg ble 18 DA skulle de ta meg på på byen i Bergen.... HALLO....... Jeg er 28 nå,... enda ikke fått oppleve det..Kanksje snart på tide? Hehehe.

Nå er det 3 nøtter til askepott, jeg syntes ikke det er den beste.. Jeg gleder meg til reisen til julestjernen. Den syntes jeg er fin :)

Mini sov hos pappaen sin i natt så jeg våknet opp uten barn i dag, men godt å få en time ekstra i senga:)
Da mini kom hjem hadde jeg hengt julesokken (til nissen, faktisk) på  utsiden av døren. OIOI spennende.. oppi der var det kjærlighet og en liten askepott dukke:) Kan tro det var ei som var glad. Skulle sett henne da jeg sa nissen hadde glemt sokken her, hehe.

Da kan jeg bare ønske dere alle en riktig god jul!! Håper alle for en perfekt dag ♥♥

Ingen kommentarer: