onsdag 8. desember 2010

Måtte innkalle hjelp:)

Men ble ferdig til slutt:) ikke store kommoden men tok tid, fikk også ENDELIG malt brannmuren. og det ble så koselig her:))) Er redd jeg blir lei lilla men det tror jeg ikke, har likt det så lenge jeg kan huske.

Fordelen med å bo alene er at man kan male,ommøblere og styr som man vil selv, uten å konfrontere med mannen om han liker fargen eller om det er greit at du flytter sofaen LAANGT unna tven :)

Syntes jeg fikk det så koselig her nå. skal se om jeg får lagt ut noen bilder i morgen:)

Ha en fin kveld:)

3 kommentarer:

nefertiti sa...

Hadde vært kjekt å se. Jeg har jo ennå ikke hatt gleden av å være på besøk hos deg :-/

vimsa:) sa...

Da syntes jeg vi skal ha det som nyttårsløfte for 2011. vi Må besøke hverandre! :) klem

Anonym sa...

hvorfor ikke:)